Pages

04 January 2013

Sanah Helwah.

بسم الله الرحمن الرحيم 

status: mata panda-ILA.uhuk

salam alaik.
adeh. sakit vertebra. eheh.
mentang2 belajo vertebra bagai petang tadi dgn dr.AungKyi. sampaikan kadaver pon dah boleh nampak mcm ayam goreng. hihi
ohoii. merapu pulak dahh.
okies. let's jump to our business.

SANAH HELWAH anda :)
semoga anda dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan baik di dunia mahupun di akhirat sana. aminn.
semoga anda berjaya menjadi seorang doktor yang berjaya. insyaAllah.

anda, jazakillah kerana menjadi seorang sahabat yang sangat memahami.
anda bagaikan matahari saya. eheh. *copyaytMatahari :)
anda, jazakillah kerana berada di samping saya ketika saya memerlukan seseorang untok berkongsi rasa.

masihkah anda ingat bagaimana salam perkenalan itu bercambah antara kita?
di surau kalau. walaupon bilik kita berhadapan cuma, namun tak pernah tercetus di hati ini untok menegur anda. malu *.*

jazakillah anda kerana menunjukkan kepada diri ini 'jalan ini'.
jazakillah kerana sanggup menghadapi perangai saya yang pelik2 ini.
jazakillah kerana sanggup meminjamkan bahu anda saat mata ini berat dengan airmata.
jazakillah kerana menjadi sahabat saya.
uhibukki fillah.
Selamat Hari Lahir ke-20 Nur Raihanah :)
semoga Allah merahmati anda sentiasa. insyaAllah.




2 comments:

  1. bday saya pun 3rdJAnuary1993. maknanya same with NUR RAIHANAH ye? hhaha.sy pun buat medic juga. sampai kan salam buat ukhti itu :)bnyak pula persamaan dgan dia..

    ReplyDelete